De peste 15 ani echipa noastra ofera serviciul de asistenta si implementare a binecunoscutului program ERP de contabilitate prin suport total, utilizatorilor din Romania si din Belgia, in orice zi, la orice ora, prin acces remote. Rezolvam eficient si punctual orice problema legata de WinMentor.
WME este o solutie ERP 100% romaneasca, special creata pentru lucrul in retea si la distanta si poate fi instalata pe calculatoare cu sistem de operare Windows 2000, XP si Vista.
Suita de aplicatii beneficiaza de atentia a peste 24000 de utilizatori in Romania, devenind usor solutia ERP cea mai activa si populara de pe piata. Acest lucru se datoreaza raportului extraordinar calitate-pret, precum si a bunei acoperiri a domeniilor de activitate.
Recomandam aceasta solutie deoarece este actualizata mereu cu toate noutatile legislative de care au nevoie companiiile pentru a functiona normal.
Avantaje WinMentor Enterprise:
- Tehnologia Oracle, cea mai buna solutie in materie de baze de date, este incorporata in acest ERP, astfel asigura o viteza maxima pentru lucrul a miilor de utilizatori cu bazele de date.
- Se garanteaza siguranta transferurilor de date de la o aplicatie la alta, tranzitia facandu-se cu minimum de dificultate.
- Posibilitatea preluarii bazelor de date existente din aplicatia WinMentor clasic.
- Asigurare analiza pre-implementare si implementarea propriu-zisa de catre specialisti printr-un sistem de distributie la nivel national.
- Acoperirea tuturor locatiilor din tara
- Asigurare asistenta tehnica completa post-instalare de catre personal specializat, prin Programul de Suport Extins, astfel vei putea folosi programul la capacitate lui maxima. Acest lucru se va face prin servicii de mentenanta, ceea ce inseamna update-uri la versiuni noi sau raportare de erori pentru remediere si suport tehnic la distanta si atunci cand este cazul interventii la sediul tau
- Protectia programului prin chei de protectie hard care asigura independenta totala.
- Documentele sunt foarte usor de emis, iar informatiile primare sunt usor de observat si folosit chiar si de personalul care nu detine cunostinte contabilicesti
- Contabilitatea primara a documentelor se face in mod automat
- Se pot prelua bazele de date existente, in cazul utilizatorilor de WinMentor
- Se pot face rapoarte in timp real
- Se pot crea conexiuni intre aplicatia WME si casele de marcat, cantare electronice ori scanner-e de coduri de bare.
- utilizarea programului ERP permite evidenta si operarea unui numar nelimitat de firme, care pot fi incluse sau nu in acelasi Holding. Toate firmele din Holding au nomenclatoare, plan de conturi, setari de functionare si setari contabile comune. Listele se pot genera pe firme sau pe tot holding-ul. La fel si situatiile contabile si Declaratia 394.
- Firmele pot fi structurate pe subunitati distincte, astfel lucrul in acestea sunt izolate complet in cadrul unei firme. Utilizatorii vor avea drepturi specifice, unii pot avea acces limitat , doar la anumite subunitati, pe cand altii pot avea acces special si pot vedea intregul ansamblu.
- Permiterea accesului in programul ERP a unui numar mare de useri, indiferent de locatia acestora, inclusiv dinafara Romaniei, cu conditia de a avea o conexiune la internet chiar si de mica viteza.
Asistenta WinMentor Enterprise
Asistenta se face post-instalare de catre personal specializat, prin Programul de Suport Extins, astfel vei putea folosi programul la capacitate lui maxima. Serviciile de mentenanta ce inseamna updatari la versiuni noi sau raportare de erori pentru remediere si suportul tehnic la distanta te vor ajuta in lucrul eficient cu acest ERP.
Ne poti suna la 0233.230.138 sau la 0233.230.180 pentru alte intrebari legate de WME, cat si de costurile unui abonament sau a unei licente.
Ce este cu adevarat
WinMentor Enterprise
un pachet de programe care este conceput astfel incat sa poata fi folosit de persoane cu cunostinte minime de contabilitate, indrumutate de coordonatorul departamentului economic. Dupa ce se face introducerea datelor din documentele primare in machete, programul ERP WinMentor va genera automat inregistrarile contabile aferente.
1
Evidenta contabila
WinMentor permite configurarea, pe fiecare firma in parte, a modului de realizare a inregistrarilor contabile astfel incat acestea sa fie conforme cu activitatea. Inregistrarile contabile sunt facute in mod automat la care se pot adauga note contabile explicative diverse.
2
Stocuri
Un modul extrem de util, deoarece WinMentor tine frau problemelor legate intre stocuri si aspectele contabile precum evidenta separata pe subunitati, nomenclatoare, posibilitatea indentificarii rapide a articolelelor din stoc impreuna cu seriile, termenele de garantie si datele de expirare a acestora; calculul coeficientului de diferente de pret in cazul evidentei global-valorice, descrieri de preturi multiple sau a anumitor caracteristici pe intervale lunare de valabilitate samd.
3
Furnizori si clienti
Pentru o identificare rapida a partenerilor, programul WinMentor Enterprise permite impartirea acestora in clase de incadrare. De aici poti vizualiza toate tranzactiile legate de parteneri, se semnaleaza situatiile acestora si permite lucrul cu parteneri externi. Se pot stabili discount-uri automate pentru fiecare articol din stoc, sau pentru un serviciu vandut. De asemenea poti urmari listele incasarilor lunare de la clienti si poti stinge obligatiile de incasare pe clase de partneri sau pe agentii care au intermediat vanzarile.
4
Trezorerie
Se pot lega platile si incasarile de documentele primare, se evidentiaza operatiunile bancare aflate in curs si se pot gestiona complet avansurile de trezorerie prin plati, restituiri si justificarea sumelor cheltuite. Se pot tipari registre de casa si de banca in lei sau valuta.
5
Mijloace fixe
Din acest modul se poate tine evidenta tuturor mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar aflate in gestiunile firmei cu multe facilitati de calcul.
6
Comercial
Acest modul acopera necesitatile departamentului marketing-vanzari precum: inregistrarea ofertelor primite sau intocmite pentru clienti, evidenta comenzilor, utilizarea machetelor pentru intocmirea rapida a documentelor, generarea si prelucrarea de colete, evidenta transporturilor coletelor, evidenta transporturilor de colete, marcarea articolelelor la promotie.
7
Casa de Marcat
Un modul adresat utilizatorilor de case de marcat. Functiile principale disponibile sunt preluarea stocurilor gestiunilor, editarea raportului Z impreuna cu generarea monetarului si modificarea automata a stocului in WinMentor; furnizarea rapoartelor cu vanzarile casei de marcat, oricand, fara a intrerupe activitatea acesteia; inregistrarea automata in contabilitate a monetarelor operate.
8
Productie
Utilizatorul este asistat in realizarea etapelor de productie precum: pregatirea fabricatiei, lansarea in productie, urmarirea consumului de materiale sau de manopera si a productiei realizate, postcalculul productiei lunare conform programului de fabricatie, evidenta realizarii productiei.
9
Liste si Rapoarte
Acest modul este unul amplu in care se permite formatarea datelor la o viteza foarte rapida in liste si rapoarte. Listele pot necesita in anumite situatii grupari, filtrari sau configurari diferite, iar utilizatorul le poate salva ca variante ale listei originale. Acestea vor putea fi vizibile in meniul modului de liste. Rapoartele sunt putin diferite si au 3 moduri de salvare, precum: salvare locala, salvare comuna si salvare in depozit in liste. Utilizatorul poate programa la o data specifica generarea sau tiparirea mai multor liste. Tipuri de liste: Liste contabile (balanta de verificare in lei, balanta cumulata pe grup de firme, registrul jurnal de inregistrari contabile, fise analitice de cont, fise sah de cont, cartea mare, realizari pe gestiuni/activitati in lei sau valuta, deconturi de asociere samd.), Lista de TVA, Liste pentru casa si banca, Stocuri, Liste de furnizori
10
Comenzi Online
Pentru a putea fi folosit acest modul este nevoie de instalarea in prealabil a serverului de Web IIS. Modulul Comenzi online este o aplicatie de tip Web Server, astfel permite unui client sa inregistreze o comanda in baza de date prin intermediul unui browser web. Articolele pe care le poate adauga la comanda sunt cele din stocurile inregistrate in aplicatia WinMentor Enterprise.
11
Parc Auto
Modulul Parc Auto permite gestiunea flotei auto si calculul automat al consumului normat de combustibil pe baza fiselor de activitate zilnica. In modul vei gasi date generale despre mijloacele de transport si despre anvelopele acestora, autorizatiile si documentele necesare utilizarii autovehiculelor.
Aceasta suita de aplicatii pare complicata, insa cu oamenii potriviti langa tine, totul va capata sens. Cu cat configurarile se fac ca la carte cu atat te poti bucura mai mult de capacitatea maxima la care poti utiliza acest program.
Asistenta WinMentor pe care o oferim atat in persoana la sediul tau cat si cea de la distanta, este una completa si prompta. Iti raspundem la telefon sau te putem prelua prin suportul online de aici de pe site-ul nostru. Interesul nostru e sa te ajutam sa iti faci munca fara griji.
Vezi tipurile de asistenta pe care le oferim sau poate ca te intereseaza cum am putea sa iti transformam ideea ta intr-un produs digital.
Adauga un comentariu
You must be logged in to post a comment